Sunday 27 September 2009

Dalak


Pada trip kali ne 28/9/09(isnin) di rancang oleh kwn saya Azlan atau lebih dikenali dgn panggilan Bro Selunsong(selunsong team anglerz) ini ada lh kali pertama kwn saya menjejak kan kaki d empangan ne dan berharap dapat menaikkan toman atau dalak bersize XL. Tiba nya kmi dsna terus azlan memakai lure popper dgn harapan toman kn menymbar, tekaan kmi bnar gugur sja popper a2 sljur kna sambar tpi syg miscol mliat gaya curahan aying tersebut dlm fkran saya toman bsize mega dan di cuba nya lagi btubi2 toman menghatam popper msh jua miscol antah knpa salah baca x hehe.. Kini giliran saya pulak memakai katak keramat saya dari brand eupro(itam)dgn pelahan saya mengulung tali tiba2 dsembar olek dalak bsize cun hehe.. Bro andang nya 2 lauk2 dsna a2 menduga kita hehe.. Jgn putus asa

No comments:

Post a Comment